Hoe kun je met windows7 twee tabladen naast elkaar plaatsen?

Bijv word aan de ene want en internet aan de anderekant. Ik weet wel hoe je ze met veel moeite naast elkaar zet maar er moet toch een makkelijkere manier zijn? O ja ik heb Windows 7 ultimate

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel vensters

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de bovenkant van het venster tegen de bovenkant van je scherm houden. Dan krijg je een paar contouren dan moet je naar de lijn kijken als die lijn op de helft van je scherm staat moet je het venster loslaten.

Dan zie je dat het venster over de helft van je scherm is verdeeld.

Dit moet je ook doen met het andere venster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je bedoelt 2 vensters, dat kan je al begrijp ik, nu als je word netjes afsluit, komt hij de volgend keer toch op de zelfde plaat en afmeting terug, te minste bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorige antwoord klopt ten dele, maar toch voor de duidelijkheid:

Als je met 1 venster, de linker of rechter helft van je scherm wil vullen, kun je dit doen op twee manieren:

1. Blijf klikken op de bovenkant van je scherm (het transparante gedeelte) zodat je deze kunt slepen als je je muis beweegt.

Sleep hem nu naar de linker of rechter kant, zodat je muis de zijkant van je scherm raakt. Nu zul je een contour op je scherm zien, die de helft van je scherm vult. Laat nu je muis weer los, en dan ben je klaar.

Je kunt het zelfde doen, met de bovenkant van je scherm, om het hele beeldscherm te vullen.

2. Activeer het venster waarmee je de helft van je scherm wil vullen. (Dus klik er op zodat je er mee zou kunnen werken.)

Hou dan de Windows toets ingedrukt (de toets met het Windows logo erop), in combinatie met de linker of rechter pijltjes toets, afhankelijk waar je het scherm wil plaatsen. Als je dit gedaan hebt zal het venster de linker of rechter kant vullen.

Als je het hele scherm wilt vullen, kun je dat doen door de Windows toets in combinatie met de pijl naar boven in te drukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Voor de duidelijkheid: Bij punt 1 met blijf klikken, bedoel ik dus dat je je muisknop ingedrukt moet houden, en niet herhaaldelijk moet klikken.)