Hoe kan ik vista/windows 7 op mijn pc met Windows XP installeren?

Ik heb nu een PC met XP en wil graag vista of windows 7.
Hoe kan dit, en wat zijn de systeemeisen? Kan het ook zonder installatie DVD? (k weet het, het is illegaal)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voordat u daadwerkelijk overgaat tot de aanschaf van Windows 7 is het aan te raden om uw computer te checken of deze Windows 7 aankan. Dit kan heel gemakkelijk met de Windows upgrade advisor. De upgrade advisor is te downloaden vanaf de volgende website:

http://windows.microsoft.com/upgradeadvisor

De algemene systeemeisen voor Windows 7 kunt u terugvinden op de volgende Microsoft website:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/system-requirements
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen. Koop windows7 en installeer het. Of download het illegaal, brandt het op een dvd'tje en duw die in je schijf. Maar ik weet niet waar je een "activation code" vandaan wil halen