ik wil mijn webcam installeren. maar het gaat niet omdat ik de melding krijg: your system has not been modified. wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke os en type webcam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
os = besturingssysteem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows xp miniwebcam sweex

Antwoorden (2)

lastig om zo te beantwoorden. wat voor type webcam is het? wat voor besturingssysteem gebruikt u? vaak loont het ook om de website van de fabrikant te bekijken en hier de laatste stuurprogtamma's (driver) te downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drivers op http://www.sweex.com/nl/assortiment/sound-vision/webcams/JA000030/drivers_firmware ff proberen te installeren!