Ik heb een windows xp computer. Is daar een programma voor waarme je de pc kan besturen met je stem? Heb een heAdset

Ik wil dus mijn xp computer besturen met mijn stem. Ik zou een programma willen dat je bijvoorbeeld kladblok selecteerd en dat je dan een commando kan oefenen en als hij het dan snapt dat ik kladblok zeg, dAt hij dat dan opent. Dus ik zoek iets gratis, er moeten geen vaste commando's instaan zodat je ze per programma zelf een commando kan bedenken, en het lijkt me ook wel handig dat ie kan surfen naar een site op commando. Sorry, misschien een beetje onduidelijk. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op adobe heb je naturallyspeaking en kan je free downloden op het internet naar je inbox van je e-mail adres daar verschijnt een icoontje hoe je hem voor de
rest moet installeren om te spreken moet de computer
alleen aan jou stem gewend zijn geraakt dat kan via een
webcam of een microfoontje dus hoop je voldoende
van informatie te hebben voorzien.
afz. 1sb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja kijk maar is hier
http://www.e-speaking.com/

http://www.shareup.com/IVOS-download-16412.html
of deze zijn alle bij ongeveer het zelfde alleen zelf commando's weet ik niet