Hoe kan je kiezen tussen besturingssystemen tijdens het opstarten?

Ik ga binnenkort een nieuwe computer kopen. En daarop wil ik graag meerdere besturingsystemen zetten (windows xp, windows 7, en nog gratis OS of 2). Enkele jaren geleden hadden wij op school de optie om bij het opstarten te kiezen tussen 98 of XP, nu wil ik dat ook graag hebben op mijn nieuwe windows 7 computer.

Welk programma moet ik dan gebruiken? En werkt het dan natuurlijk met alle OS of enkel maar de bekendere?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

je moet een zogenaamde dual boot of meer maken

lees dit:

http://www.optelsom.nl/zo-maak-je-een-dualboot-met-windows-7-en-windows-xp-of-vista.html

ultieme tip google op dual boot maken en vind verdere antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat ik zocht!