Ik heb OSX lion voor developers geinstalleerd op mn macbook, Nu heeft hij een paar kuren. Kan ik starks gewoon Lion kopen en erop zetten? of niet?

Ik kon niet wachten. Kan ik straks gewoon osx lion kopen, de officieel versie, kan ik deze dan gewoon aanklikken en instaleerd deze zich dan op mijn macbook of moet ik eerste de huidige verwijderen via een omweg ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja. Zodra de OSX Lion retail versie uitkomt, kun je deze gewoon installeren over de golden master zonder probleem. Voor de zekerheid kun je toch nog even Apple bellen.