kan je vanuit microsoft word een foto openen in windows photo viewer?

Ik heb een foto in word staan alleen wil hem als afbeelding opslaan hoe kan ik dit dan het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt dit gemakkelijk doen door:

Een screenshot van de foto maken (met snipping tool als je Vista of Windows 7 gebruikt). Ik geloof ook dat je met Office 2007 & 2010 de foto gewoon naar je bureaublad kunt slepen.

of

Je kunt de foto met MS Paint opslaan door het volgende te doen:

1) In Word, dubbel klik op de foto om hem te selecteren
2) Druk op CTRL/C om hem te kopiëren
3) Klik op "Start" in Windows en type dan "Uitvoeren"
4) Type MSpaint en druk op Ok
5) Druk op CTRL/V om de foto in MS Paint te plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Paar opties (er zijn meer, en afhankeijk van Word-versie):
1 afbeelding aanklikken, vervolgens kopieeren via werkbalk of menu
2 Snelmenu (rechtermuis) op afbeelding: kopieeren en elders plakken
3 opslaan als webpagina (html). bestand wordt gesplitst in afzonderlijke onderdelen, dus ook de afbeelding.