werkt een powermac g5 (niet intel) nog goed met youtube flash player ?

Aangezien ik niemand ken met een powermac g5 van het oude type (dus niet intel) vraag ik me af of deze hetzelfde probleem heeft met youtube filmpjes ?
ik weet dat g4 zelfs de hogere types er problemen mee hebben.

capthavoc
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat treft, ik heb een Powermac G5. Single 1.8 GHz
Ik heb 2GB geheugen, en Youtube gaat goed..

Ik heb wel vernomen dat alle reclame geladen moet zijn aan de zijkanten, en dat fullscreen niet helemaal super werkt.
ook kan het uit laten bufferen van het filmpje helpen...

Dit ligt niet aan Mac, dit ligt aan Adobe..
Ze maken maar een brakke flash player.. en helemaal voor Mac, omdat ze dit helemaal niet willen ondersteunen... de hele digitale wereld is Microsoft minded... (kijk naar Silverlight, met een Powermac kun je dat vergeten) en dat is jammer.. juist nu zitten mac's erg in de lift.. ze hebben nog nooit zoveel systemen verkocht, maar nog steeds richten de meeste zich op MS....

Andere content (zoals MOV streaming enzo) gaat prima, en zelfs vol scherm. dus dat bewijst maar weer waar het probleem ligt

Kijk ook ff of je Time Machine neit hebt lopen, dit is een prima functie, maar vreet vermogen...

heb je wel SATA schijven? dit zou de standaard schij moeten zijn.. en wat draai je? Tiger of Leopard?

Als ik je nog meer kan helpen, meld het ff...

Toegevoegd na 1 minuut:
hier een pic van mijn specs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
op dit moment heb ik naast windows
alleen powermac g4 en ja flash is gewoon bagger.
het is jammer dat ook html5 nog niet goed genoeg is
weer je toevellig ook een site alla youtube die met andere standaards werkt ?
Quicktime o.id ? om te testen
want ik weet wel zodra in een flimpje van youtube op de HD heb dan is het wel goed