Bij de effecten staat ook langzamer laten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Filmpje laden, even op 'bewerken' klikken en daar kun je de snelheid aanpassen. Je kunt 'm dus sneller maken, maar in jouw geval dien je een 0, voor het getal te plaatsen.
Dus 0,5 is de helft langzamer, of 0,? (even uitproberen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu ik de vraag nog 's nalees: ik heb Windows Live Moviemaker en daar zit misschien het verschil in. Toch zou het bij een oudere versie ook moeten kunnen. Zitten er 'video-opties' bij o.i.d.?
bij de effecten staat langzamer gaan, en dan kan je deze zo veel als je wilt toevoegen, waardoor het steeds sneller gaat, en je kunt ze ook weer weg halen