Ik moet mijn windows opnieuw laten installeren. Wat betekent dat, heb ik daar een programma o.i.d. bij nodig?

En als ik het laat doen, wat mag me dat dan kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij installeren windows opnieuw hier voor 40 euro, inclusief cd, dat zal ook de normale prijs zijn denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan het gerust zelf doen
als je een windows installatie cd hebt of een herstel partitie ?
maar wat scheelt er precies aan dan ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn dat je antwoordt! De computer is traag, hapert bij het downloaden van www-pagina's. Nu was er vandaag iemand van Ziggo (internet, telefoon, televisie), die heeft modem en aansluiting vernieuwd, en hij kwam tot de conclusie dat windows opnieuw geinstalleerd moet worden. Het is indertijd gedaan door een vriend, maar die kan ik er momenteel niet mee lastig vallen.
Ik heb dus ook geen installatie cd, voor zover ik weet. Dit gesprek past nog nét binnen mijn computer-begrip, maar veel moeilijker moet het niet worden. Herstel partitie gaat mij bijvoorbeeld boven mijn pet... Vandaar ook mijn vraag: als ik het "laat" doen, aan welk bedrag mag ik dan denken?
capthavoc
11 jaar geleden
Er is vast wel een aardige kennis die je op weg kan helpen ?
Want bedrijven vragen je het hemd van de het lijf
en dan zou je bijna net zo goed een nieuwe pc kunnen kopen
Terwijl je het als je het zelf eens een keer doet ziet dat het eigenlijk niet al "te moeilijk " is
zeker niet als het vista of windows 7 is
XP is wat lastiger
Bovendien als je PC XP heeft kan je denk ik het beste eens na gaan denken of je niet veel beter af bent met een nieuw windows 7 pc ik vermoed dat je een 2dehands oude pc hebt als je er geen cd bij hebt gekregen ?
vermoed dat er dan ook geen herstel partitie op zit ?
maar zit er wel een sticker van windows op met een serienummer ??
dat is de eerste en belangrijkste vraag
want een windows erop zetten zonder dat je een officiele licentie(serienummer hebt) hebt is vaak duurder. en lastiger
(wil niet zeggen dat je windows illegaal is maar dat je geen serie nummer hebt
je kan het zien als je XP hebt en je service pack 3 er op staat
dat ie legaal is ?? Dit moet je echt zoeken in je kennissen kring (buurman ?) misschien oproep je op buurlink ? of zo ? dan kost het misschien 25 euro.
Ik heb het zelf gedaan met een cd die ik nog had om windows opnieuw te installeren. maar je kan altijd nog op internet kijken op andere forums. op helpmij.nl gaan alle vragen over computers en softwares etc. misschien kan je daar je vraag stellen?