ik heb een tijdslot op mijn laptop gekregen maar om het eraf te halen moet ik een wachtwoord hebben hoe kan ik dit doen?

mijn moeder heeft een administrator wachtwoord en als ik iets wil downloaden en openen heb ik een wachtwoord nodig en nu heb ik dus een tijdslot die ik er alleen af kan halen als ik een wachtwoord heb dus weet iemand hoe ik het wachtwoord eraf kan halen zonder dat ik een wachtwoord nodig heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Heel simpel: aan je moeder vragen of zij het even voor jou regelt.
12 jaar geleden
Ik gok erop dat je moeder dat slot er niet op heeft gezet om jouw het er af te laten halen.
Ik ben van mening dat alle beveiliging te omzeilen is. De vraag is alleen of de moeite het resultaat rechtvaardigt. Er bestaan meerdere programma's voor om wachtwoorden te kraken. Het is mede afhankelijk van de wijze waarop het tijdslot is aangebracht of je dit gaat lukken of niet. Ik vindt het echter niet ethisch om je hier wijzer te maken.
Mijn advies is te praten met je moeder.Ik proef uit je formulering ( tijdslot gekregen) dat er iets gebeurt is waar je dit slot - in je moeders opinie - aan hebt verdient. Een dergelijk tijdslot heeft alles te maken met vertrouwen en dit moet je verdienen en/of bewijzen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het programma timeslot is. Kan je gewoon. Untimeslot downloaden van jojosoft :). Je kan het als goed is ook als geen Admin downloaden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het nou juist als ik iets download en wil openen of uitvoeren vraagt hij vaak een wachtwoord
Een ander account aanmaken in het configuratiescherm met een andere naam,maar dat ziet je moeder ook natuurlijk .
FOEI !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet voldoende rechten hebt om iets te installeren, heb je zo goed als zeker ook niet voldoende rechten om een nieuw account aan te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik een nieuw account aan wil maken heb ik dus ook een wachtwoord nodig...