hoe krijg ik het icoontje van youtube beneden op mijn werkbalk?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik wil het beneden, naast de startknop

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.9K
SimonV
9 jaar geleden
Als je startmenu bedoelt:
Klik op het icoontje met de rechtermuisknop en sleep het naar je bureaublad.
Sleep het icoontje vervolgens met je linkermuisknop naar je startmenu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar bedoel je dan die op de foto in een reactie op mijn antwoord de balk met het PPT teken etc? Dus dat hij tussen het PPT logo komt en het Google Chrome logo? Of bedoel je het echte startmenu? Wat je krijgt als je op de knop helemaal linksonderaan klikt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oeps beetje rare zinnen, maar je snap waarschijnlijk wel wat ik bedoel

Antwoorden (1)

Via Internet Explorer:
Klik op het tabblad van de webpagina en sleep deze naar de taakbalk.
Als je weer wilt verwijderen druk je met je rechtermuisknop op de snellkoppelling en klik je op 'dit programma losmaken van de taakbalk'

Als je nog vragen hebt, vraag ze gerust in een reactie.

Toegevoegd na 56 seconden:
Ervan uitgaande dat je Windows 7 of 8 (/8.1) hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de taakbalk die ik bedoel is de taakbalk onderaan, met de startknop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je deze? http://imgur.com/F8wgZLZ