mijn computer met windows 7 start niet goed op, hie los ik dat op?

Als ik m'n computer opstart, gaat het heel normaal totdat de muis voor het eerst in beeld komt en dan start de hele computer opnieuw op. Ik kan kiezen voor veilig opstarten en gewoon opstarten maar steeds start hij opnieuw op als de muis in beeld komt. weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat je windows crasht en daarna meteen weer opnieuw opstart.Als het ding weer even werkt, al dan niet in safe mode, kan je deze optie uitzetten.
Rechtermuisknop op my computer -> properties -> advanced system settings -> knop settings bij startup and recovery -> vinkje bij automatically restart weghalen.
Wellicht krijg je daarna een blue screen of death met eventuele codes die ie dan geeft maar dan ben je verder te helpen,het kan ook zijn dat je probleem weg is.
Doe dan sowieso een windows update en scan je pc op eventuele virussen met een anti virusscanner Esset nod is de beste maar niet gratis.
AVG en Avast zijn gratis te vinden via google.
Sowieso altijd kijken of t een contact probleempje kan zijn.
spanning van je pc af je videokaart ff eruit en erin en dat ook met je geheugenbankjes ff doen .
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herstarten, na de post op f8 drukken en kiezen voor "laatst bekende goede configuratie" dat lost 70% van de keren dit soort problemen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook, maar dit eerste precies hetzelfde als hotmail mode en safe mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben degene van de vraag btw, ik was mn loopbaan vergeten, maat heppem terug gevonden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotmail mode?
ik heb het ook meegemaakt, in de computer de aansluitingen even losmaken en terug doen en even goed schoon maken