Wat kan je doen als de installatie CD voor MAC OS X niet wordt herkend?

ik wilde de mac os x instelatie cd-rom in mijn mac doen dat ging goed opeens wordt er geen cd herkent niks en ik krijg hem er ook niet uit wat nu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen zoek hulp in een icenter er is duidelijk iets mis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,
Even een vraagje...
Gaat het hier om de orginele Mac OSX instal DVD?
Zo ja...Druk op de alt toets (links beneden) en start de Mac op en houd gedurende de opstart deze toets ingedrukt. Er verschijnt dan een smal strookje waar u uw wachtwoord kunt invullen en druk dan op de 'Enter' toets.(nu wordt gezocht naar de drives)
Enkele seconden later krijgt u te zien welke drives actief zijn.
U kunt dan kiezen voor de Interne Harddisk of de installer
CD icoon. Uw keuze was de installer CD, klik met de muis op de gewenste CD icoon. en weer op 'Enter' toets.
Als het klopt gaat de Mac nu opstarten via de disk.

Mail gerust even mocht het niet lukken.