Waarom krijg ik geen scherm met 'afsluiten forceren'?

Vroeger heb ik ooit ingesteld om bij het afsluiten meteen alle programma's te beëindigen. Ik wil dit niet meer, want zo sluit ik ook on-opgeslagen projecten af. Waar kan ik dit weer terugdraaien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan: Hiervoor dien je de registereditor op te starten.
Typ in de zoekregel boven de startknop regedit en klik bovenin het startmenu met rechts op regedit.exe
Navigeer nu naar HKEY_USERS\DEFAULT\ControlPanel\DeskTop: de sleutel Desktop met rechts aanklikken en kiezen voor NIEUW / TEKENREEKSWAARDE;
klik met rechts deze nieuwe waarde aan en geef als naam: AutoEndTasks;
daarna hierop dubbelklikken (of met rechts!) en in het vak Waardegegevens een 0 opgeven. http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=103698
SimonV
9 jaar geleden
Hier een programmaatje om alles zelf in te stellen: http://www.sevenforums.com/tutorials/61294-shut-down-computer-shortcut-create.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overigens is het, als je niet de enige gebruiker van de pc bent, wel zo netjes om het alleen voor jezelf in te stellen, dus onder de sleutel
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop

Antwoorden (1)

Hey! volgens mij is dat als je veel programma's open hebt staan terwijl je je pc wilt uitzetten. Dat je dan een scherm krijgt met "Wachten tot "programma's die nog aan staan" sluiten. Als je dat hebt kun je nog snel kiezen uit (afsluiten forceren) of (annuleren) volgens mij. Als je geen of snel sluitende programmas nog open hebt staan sluit de pc bijna meteen af :D
Ik hoop dat dit je helpt. Als dit niet zo is moet je het zeggen!
Dit is mijn eerste antwoord op deze site

Groeten Aron
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil juist dat scherm krijgen met afsluiten forceren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maak gewoon een Abort.bat bestand aan met als inhoud "shutdown -a" 3x met enter natuurlijk en klik dit als je pc ging afsluiten dan stopt het meteen.