hoe kan ik mijn toetsenboord omzetten van nl naar ru(ssisch)?

ik heb een toshiba weet niet welk soort ^^) en ik gebruik windows 8 voor degene die het kennen wil ik graag mijn toetsenboord omzetten om goed gebruik te kunnen maken van vk.com in nederland

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga met je muis naar je rechterkant van je scherm en beweeg hem op en neer > Instellingen > Configuratiescherm > Weergeven op: klieine pictogrammen > Taal > Een taal toevoegen > Russisch > Toevoegen

Er verschijnt nu een tekst rechtsonder in je taakbalk, bij je systeembalk
Waarschijnlijk "NLD", klik hierop en selecteer Russisch. Er verschijnt nu "рус" in de systeembalk.
Je schrijft nu in het Russisch.

Om terug te gaan naar NLD klik je gewoon weer op de tekst "рус" en selecteer Nederlands.

Sneltoets: ALT + SHIFT om snel te wisselen tussen de toetsenbord indelingen.