Laptop is stuk nieuwe besturingsysteem nodig ?

ik heb een probleem dit komt op men scherm zie afbeelding en wat zijn de gratis oplossingen en die dat kosten ?

Toegevoegd na 2 minuten:
en leg alles goed uit want dit is de eerste keer dat ik dit doe.

Toegevoegd na 9 minuten:
de hersteldisc ben ik kwijt heb het niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou ook het gratis besturingssysteem Ubuntu kunnen proberen. http://www.ubuntu.com/ Als je geen software hebt die alleen op Windows werkt zou dit een goed alternatief kunnen zijn. Tekstverwerker, browser en emailprogramma worden er gratis bijgeleverd.

Je kunt hem gewoon opnieuw installeren met de Windows cd die je er bij hebt gekocht en dan de herstel optie kiezen. Gewoon de cd er in, dan de computer aan en hij start vanzelf op van de cd en dan krijg je na even wachten een menu met die herstel optie.

Beste Jurgen, op welk systeem had je Laptop gedraaid, XP / Vista / windows 7 ?

Je kunt een cd van iemand anders lenen en dan de stappen volgen die op jou scherm staan. In uiterste geval naar een plaatselijke computer reparateur en voor ±50 euro ben je weer op de rails. Sterkte

Als dit de originele installatie "af fabriek" betreft zit er waarschijnlijk een herstel partitie op de laptop. Het gebruik ervan is bij ieder merk anders, maar wellicht heb je de papieren nog die je erbij kreeg toen je hem kocht. Hierin staat hoe je die partitie kan benaderen. Een andere mogelijkheid is om met behulp van BartsPE bootCD te trachten je computer op te starten om alsnog het beschadigde bestand te repareren. Dit vergt echter wel wat meer kennis Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100