Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vindt mijn computer mijn ipod touch niet als ik hem aansluit? Hij synchroniseert wel, maar bij ''deze computer'' staat hij niet?

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat kan ik eraan doen zodat ik het wel vind?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk staat je iPod verborgen (hij is er wel maar je krijgt hem niet te zien). Dit heeft Apple gedaan om te voorkomen dat o.a muziek verspreid wordt via het kopiëren en plak werk.

En aangezien je via iTunes; muziek, video en afbeeldingen (etc) kunt synchroniseren is er toch niets mis mee?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De inhoud van de ipod word beveiligd door Apple, je kan hem enkel uitlezen in Itunes, je kan wel een deel zichtbaar maken in Explorer door in Itunes op je ipod te klikken en dan kan je ergens een hokje aanvinken om hem als externe drive te gebruiken (dit was toch zo bij mijn oude ipod classic)
de muziek blijft wel onzichtbaar en onkopieerbaar via explorer. Misschien dat dit bij een touch model niet mogelijk is, dat weet ik niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inmiddels opgelost. Toch bedankt! Maar het kan wel gewoon hoor. Want dat kon ik altijd al.
Probeer het in een andere usb ingang
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan maar het wilde niet. Het is inmiddels opgelost. Toch bedankt! :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding