Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het geluid op mijn laptop terug krijgen?

Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Ik bezit over een Packard Bell Easynote SJ51. Na een update ben ik het geluid verloren. Er staat een rood kruisje bij met de tekst: No audio output device is installed. Googlen heb ik al gedaan, maar daar kom ik niks verder. Restore naar een punt waar het geluid nog wel deed werkt ook niet. Verder kan ik in device manager niet de optie Sound, video and game controllers vinden. Ik kan conexant wel installeren, maar dat helpt niks, want er gebeurt niks daarna. Opnieuw opstarten werkt ook niet. Er werd ook iets gezegd over BIOS en dan restore onboard of zoiets? Maar of dat kan ik niet vinden of het werkt niet. Wie kan mij verder helpen? Ik ben ten einde raad...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohja, windows vista home premium 32 bits
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, het werkt niet :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, niks eigenlijk. Ik kan-em wel gewoon installeren, maar daarna gebeurt er niks. Geen pop-up o.i.d. van de hardware is gevonden. Daarnaast kan ik de tab 'sound, video and games' ook niet vinden in 'device manager' :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Drivers installeren maar dat is al behandeld dat is altijd de eerste stap.
Maar je kan ook systeem herstel doen dit is een mooi tutorial:

http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-tricks-windows-vista/36-vista-vragen/140-herstelpunten-in-vista-toepassen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
srry niet gezien zal de volgende keer beter proberen te lezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding