hoe moet je een pc op fabrieks-instellingen zetten zonder cd?

Hoe moet je een pc op fabrieks-instellingen zetten zonder cd?

Het gaat hier om de ASUS- X54H.
ik heb de cd helaas niet meer en ik wil het programma office 2007 wel houden i.v.m het opnieuw kopen.

Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!
Grotejonge

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jouw ASUS destijds onder de OEM fabrikanten bevond dan heb je vaak een verborgen restore partitie op de HD zitten die je via een toetsencombinatie tijdens de BIOS fase kunt oproepen. Alles wat je erop geïnstalleerd hebt zoals Office2007 ben je kwijt. Dus om kort te gaan je kunt niet terug naar OOBE staat van Windows mét behoud van Office2007....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook als nog de CD aanmaken..meestal zit er een programmaatje op waarmee je deze opstart CD's opnieuw kan aanmaken.

de licentie van je Office moet je wel ergens hebben lijkt mij. en zo niet, dan kun je die altijd nog uitlezen d.m.v. een tooltje. moet je even googelen.