Hoe krijg ik mijn Dualboot menu weg?

Dualboot met WinXP/7 gehad, partitie van win 7 is verwijderd en mijn bootloader (Boot.ini) is terug gezet naar standaard instellingen. ( zie afbeelding. )
Ondanks dat blijf ik tijdens mijn opstart gestoord worden met de vraag op welk OS ik wil starten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Start op met de WindowsXP-CD, kies Recovery Console, uiteindelijk kom je in een DOS-achtige omgeving (zwart scherm, witte letters, en een commandprompt), daar tik je gewoon in:

fixmbr

hiermee wordt (zoals de naam al zegt) jouw Master Boot Record gefixt...
en als dat niet werkt, kun je ook nog proberen:

fixboot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar start en dan in xp uitvoeren dan intypen msconfig. dan in schermpje naar opstarten en de partitie van xp aanklikken in instellen als standaard als er dan ook noog een boot van wind 7 instaat kan je die daar veranderen

Toegevoegd na 31 seconden:
msconfig zonder de .

Toegevoegd na 22 minuten:
En zoals in jouw schermpje moet je lijst met besturings systemen aanklikken