Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het veilig om virtual windows xp op een windows 7 home premium te installeren ?

AVG 2011 geeft aan dat dit een archiefbom is ! ik weet niet wat te doen en het doel is om mijn oude games te kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waar heb je Windows xp gedownload? Op de Microsoft site? (http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx)
Dan is het natuurlijk geen virus.. Als dit zo is kan je AVG negeren, of als dat niet helpt (een onderdeel van) AVG tijdelijk uitschakelen.

Werkt het niet om gewoon rechtermuisknop > eigenschappen > compatibiliteit > XP-Modus te selecteren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja op die website was het maar heeft toch geen nut want heb geen professional. maar toch bedankt ;) zal snel even gaan kopen.

Andere antwoorden (2)

Als je het hebt over de Windows XP-modus, waarbij je een XP laat lopen binnen je Windows 7 OS, dan is het veilig om dit te installeren.
Alleen is het zo dat de Windows XP-modus pas werkt vanaf Windows 7 Professional en niet op de Home Premium variant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei , dan zal ik maar windows 7 professional kopen zeker of ultimate ? wat is het verschil daar in ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_7#Versies lees je de verschillen tussen de diverse versies.
Tussen Professional en Ultimate zit niet zoveel verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus ik ben het best dat ik maar ultimate koop he ?
ik denk dat het alleen gaat als je windows 7 professional of beter hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding