Hoe zorg ik dat bepaalde programma's bij het openen ervan geen windows beveiligingsmelding krijgen?

Met Windows 7 en Windows Vista krijg je altijd van die beveiligingswaarschuwingen als je dingen opent. Ik heb nu een programma die ik elke keer moet openen, maar elke keer krijg ik een waarschuwing.

Hoe zorg ik dat deze applicatie niet een waarschuwing krijgt?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ja ik ken de manier van 'Configuratiescherm, beveiliging balk naar beneden halen om uit te zetten al' !. Ik wil het allen voor dit programma!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Door de UAC uit te schakelen in Windows 7

Iedereen die Windows7 of Vista gebruikt heeft te maken met UAC (user account control).
Het staat bekend om de irritante schermen die je krijgt als je een programma wilt openen, installeren, verwijderen en ga zo maar door. Microsoft noemt dit “beveiliging”, maar wij vinden het nogal storend en vertragend voor het gebruik van de computer.

Dus beveiliging of niet, het stoort! Dus wij gaan je vertellen hoe je dit uitzet!

Wat doet UAC precies?
UAC is een onderdeel van de beveiliging van Windows. Ook in Windows 7 is deze functie weer toegepast. Het voordeel is dat je als niet-beheerder dingen kunt doen die normaal alleen een beheerder kan. Het enige wat je nodig hebt is het beheerders wachtwoord. Je hoeft niet meer te wisselen van account. Maar het grote nadeel is dat je voor elke actie een wachtwoord moet invullen.

Hoe schakel ik UAC uit?
Windows 7 geeft meerdere beveiliging niveaus voor UAC. Je kunt deze bereiken via de volgende stappen:
•Ga naar het configuratiescherm
•Klik vervolgens naar systeem en beveiliging (System and Security).
•In dit scherm kunt u UAC uitschakelen of instellingen wijzigen (gebruikersaccountbeheer)
•Schuif de balk helemaal naar onderen om UAC volledig uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wist ik al. Ik wil het alleen uitschakelen voor dit programma alleen. Ik vind die beveiliging alleen maar beter, niet zo geheel erg. Maar hoe schakel ik het voor specifieke programma uit? Ik heb er aan gedacht om een bestaand auteur te verwerken in het bestand, zodat hij het ziet als iets bekends, maar heb nog niet uitgevonden hoe.

Andere antwoorden (1)

Ik heb degene,welke u bedoelt bovenaan gezet:
(maak wel altijd een vertrouwde back-up)
Als U die niet bedoelt dan uiteraard het onderwerp "standaard meldingen " welke U niet langer meer wilt zien.

Beveiligingscentrum
Start Regedit en ga naar de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center
Zet de waardes waarvan u geen melding meer wilt ontvangen op 1
AntiVirusDisableNotify, FirewallDisableNotify, UpdatesDisableNotify

Schijfruimte
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Kies bewerken, nieuw, DWORD-Waarde en noem deze NoLowDiskSpaceChecks en geef deze waarde 1

rondleiding
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Applets\Tour
Kies bewerken, nieuw, DWORD-Waarde en noem deze RunCount en geef deze waarde 0

standaard meldingen
Het grootste deel van de standaardmeldingen kan onderdrukt worden via de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
Kies bewerken, nieuw, DWORD-Waarde en noem deze EnableBalloonTips en geef deze waarde 1

meldingen bij de start van Windows
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows
Kies bewerken, nieuw, DWORD-Waarde en noem deze NoPopupsOnBoot en geef deze waarde 1

Groet:Zoekertje