Apple OS virus

Altijd als ik over virusen etc hoor gaat het om windows.

Mijn vraag: bestaan er ook virusen, wormen, spyware etc voor de apple pc/laptops.

Jailbreak telt niet mee..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee apple garandeert 100% virus vrij te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee er bestaan wel 3 virussen voor de Apple maar die zul je niet 123 tegenkomen op je Apple apparaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de hele geschiedenis van Apple zijn er +/- 40 virussen geweest. Dus het bestaat, maar je zult het (bijna) nooit tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn er wel, maar omdat windows veel meer gebruikt wordt is het aantrekkelijker om dasr een virus voor te maken. Toch komen de virussen op apple steeds meer voor.