Hoe synchroniseer ik zakelijke mail in MS Outlook met privé HTC Wildfire met Android?

Ik krijg allemaal dubbele bestanden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is geen goed idee om te synchroniseren met Outlook. Beter is het, om direct te synchroniseren met de Exchangeserver van je werk. Op die manier kun je direct afspraken, taken, contachtpersonen en e-mail gebruiken op je Androidtoestel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Outlook is een Exchange-client. Android heeft ook een Exchange-client. Als je de ene client laat synchroniseren met de andere client, krijg je problemen. Beide clients laten synchroniseren met de server is dus beter.
bamibal
13 jaar geleden
maak in outlook 2 aparte agenda s aan, bv agenda en verjaardagen.
Zet in beide agenda s dezelfde afspraken maar sync de agenda met je htc en de verjaardagen met je droid, dat moet lukken.
succes.
grt,

stef