Ik wil de Windows 8 Consumer Preview downloaden maar geeft een foutmelding na het kiezen waar je wilt installeren?

Er staat dat de partie niet geformatteerd is als NTFS en er staat onder ook dat hij van een onbekend type is.
Ik heb momenteel Ubuntu en heb al een back-up gemaakt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ubuntu wordt ook nooit op een NTFS harde schijf geïnstalleerd, meestal op een FAT formaat. Vandaag krijg je dus die foutmelding; je harde schijf is dus niet in het goed bestandsformaat ingedeeld. Je zal hem dus moeten formatteren naar een NTFS schijfindeling en dan kan je Windows
8 installeren.

Toegevoegd na 21 uur:
*Vandaar