Als je wilt kun je het gewoon verwijderen via Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen.
Het is er voor bestemd om je drivers en BIOS up-to-date te houden. Als je het verwijdert is er geen man over boord.
escape
12 jaar geleden
Asus live Update is een programma wat zowel je moederbord (het hart van je pc zeg maar) controleert of daar de laatste updates op staan en of je de laasts bijgewekte drivers hebt voor je moederbord. Dit stukje gereedschap kun je ook gebruiken om bijvoorbeeld je systeem te optimaliseren voor gamen, of als je juist geen games speelt, de energy save modus aanzet waardoor je ventilator en pc stukken minder stroom verbruikt en je er met "gewoon" gebruik geen enkel verschil zult merken behalve minder herrie, indien nodig schakelt hij zelf wel een tandje hoger als ie dat nodig vind en sommige mensen "tweaken" hun systeem om het onderste uit de kan te halen, maar dit is meer een huis tuin en keuken programma voor mensen die OF iets betere prestaties willen OF stroom besparen. Het is gewoon te verwijderen via start -> configuratiescherm -> software