De pc onthoudt mijn wachtwoorden niet allemaal bij Windows 8. Wie weet raad?

Er zal wel iets aangevinkt staan maar ik zie nergens waar dit dan is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het onthouden van wachtwoorden (ik neem aan op websites) is niet iets wat geregeld wordt door het OS, maar door je browsers. Zo kun je op IE instellen dat alles onthouden wordt en in Chrome dat niks onthouden wordt. De vraag terug is dus: Welke browser(s) gebruik je? Normaliter staat Internet Explorer voorgeïnstalleerd op Windows.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inderdaad internet explorer.

Antwoorden (1)

Internet Explorer:

Ga naar het menu Extra(Alt-X voor nieuwe IE's of het radartje rechtsboven in beeld) en kies daar de laatste optie Internet Opties...
Kies daar het tabblad Inhoud
Het onderste gedeelte van dat scherm "Persoonlijke Informatie" bevat een knop AutoAanvullen, klik op deze knop.
Het scherm "AutoAanvullen Instellingen" opent zich. Vink beide opties Gebruikersnaam en paswoorden op formulieren en Vragen alvorens wachwoord op te slaan aan.
Klik op OK en in het overgebleven scherm ook op OK.
Vanaf nu wordt elke keer wanneer u een gebruikersnaam en wachtwoord invult op een webpagina gevraagd of u deze wilt onthouden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord maar volgens bij werkt het in Windows8 toch iets anders.
Als ik doe wat u beschrijft dan krijg ik toch andere dingen te zien
(of ik moet iets niet goed begrijpen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt het is iets anders. maar ik zal het nog een keer proberen (Het gaat niet om Windows 8, maar om Internet Explorer). Open IE
Radartje (of alt-x)
Internetopties
Inhoud (tabblad, dus bovenaan wisselen)
(Bij het kopje: Auto. invullen) Instellingen
Vink de onderste twee vinkjes aan Ga dan even terug en ga naar het tabblad Algemeen (dus wisselen van Inhoud naar Algemeen) Vink daar onder het kopje Browsergeschiedenis het vinkje UIT als deze aan mocht staan Als dat niet werkt zou ik een andere browser aanraden (dat doe ik sowieso al maar dan zeker). http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/