Kan ik mijn Macbook gebruiken in een huis waar men alleen een PC (Microsoft) gebruikt?

Kan ik gebruik maken van hun netwerk? :s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja zeker als je gewoon alleen internet bedoeld kan dat zeker draad loos of bedraad dat is geen probleem;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, vaak werkt het met een macbook nog makkelijker dan bij een Windows laptop om een netwerk te vinden en je aan te melden. Bij Windows laptops wordt wel een software van de fabrikant gebruikt voor de wifi netwerk die niet altijd goed functioneert (slechte ervaringen met acer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb sinds een week of drie een macbook pro en dat wert gewoon uitstekend, al mijn huisgenoteb hebben windows laptops of desktops
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft niets met elkaar van dien.
Alleen als je in hetzelfde netwerk wilt communiceren met beide systemen heeft dat aardig wat voeten in de aarde.
IN het bald De Computer van December staan de handelingen die je moet doen om beide zichtbaar te maken in een netwerk.
Frank