Als ik de register van mijn Windows zou willen uitprinten, hoeveel pagina's heb ik daarvoor dan nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dit willen doen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil ik niet echt doen, natuurlijk. Maar ik ben wel eens aan het zoeken in het register, en zelfs met het zoekcommando ben ik soms zo afgrijselijk lang aan het zoeken zodat ik me afvraag hoeveel pagina;s het gewoon zouden zijn.

Het beste antwoord

Dat hangt helemaal van jouw register af. Hoe meer programma's je installeert, hoe groter je register.
Daarnaast maakt het gebruikte lettertype/grootte ook wel wat uit.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb even mijn register geëxporteerd, en dat is 20401 pagina's (in pdf).
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow! Dat is zeg maar een pallet vol, aan beide kanten gedrukt!
En hoeveel kilobytes zijn dat dan?
bamibal
13 jaar geleden
Mijn geëxporteerde registerbestand is 234MB groot.
bamibal
13 jaar geleden
Het is ongeveer 20 pakken A4, dubbelzijdig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk lettertype, welke lettergrootte, ... @marius, hoe zwaar is een velletje papier dan voor die pallet. Wel een goed antwoord +1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal heeft natuurlijk gelijk. Een pallet is 100.000 velletjes A4. Dus ik overdreef een beetje ;)

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt naar gelang het aantal programma's dat je hebt geïnstalleerd die allemaal iets in het register schrijven.

Het zijn sowieso veel pagina's maar een vast getal kun je er niet aan hangen.
rose
13 jaar geleden
Waarom printen? Een extra copy opslaan op een externe opslag.