problemen met toetsenbord bij gamen, help!!!

als ik een spel speel op mijn pc werkt alles perfect: geen trage dingen ofsow,muis reageert gewoon.
maar mij toetsenbord daarintegen, als ik op het toetsenbord een toets indruk gebeurt de actie pas na 2 tot 3 seconden.
en als ik op de toets druk voor ong 3 seconden, loopt het mannetje bijna een halve minuut door(gta san andreas)
dit gebeurt bij alle spellen!!
oa spellen als gta, alle racegames.
kortom het toetsenbord doet vaag

iemand tips aub!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Tsja dit kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben:

- Keylogger virus die zit te kutten
- Half/defecte hardware (2-3 sec voordat het toetsenbord reageert = niet normaal voor hardware)
- Overbalasting (Te hoge instellingen)

Check je task manager in ieder geval ff, en kijk of er ook processes 100% pakken, of 50% zonder te stoppen.

Check je computer op virussen met goeie AV.
(Avira, Microsoft Security Essentials)

Check je computer met Malwarebytes Anti-Malware.

Al deze software is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je offline speelt, lees dan het bovenstaand verhaal. Maar als je deze spellen online speelt, dan is het hoogstwaarschijnlijk latency. latency is de vertraging tussen wanneer je een toets indrukt, en wanneer de actie wordt uitgevoerd. Latency heeft te maken met de verbdinging; jouw internet snelheid kan te laag zijn, of de server kan te vol zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat in elk geval je pc even nakijken. En ik zou hem ook maar weer eens updaten..

Wat ook helpt is ver van de illegale en s..sites blijven daar loop je de meeste soas op zeg maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan aan de software liggen
(lees dan de verhalen hierboven)
Maar het kan natuurlijk ook aan het toetsebord zelf liggen
Probeer het bijvoorbeeld gewoon eens op een andere computer dan weet je het