kan ik op mac het mapje 'Containers' uit de bibliotheek verwijderen ???

ik wil dit mapje verwijderen (kijk naar de foto)
omdat het heel groot is.
maar ik weet niet of het belangrijk is.
help mij
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

Containers op de iMac hebben iets te maken met zelfgemaakte stukjes programmatuur. Als jij niet programmeert op je mac, kun je het mapje volgens mij zonder problemen wegdoen. Maar ik garandeer niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt voor de informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je trouwens met 'als jij niets programmeert' wat bedoel je daarmee ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak je zelf scripts, macros en dat soort spul op je mac? Ben je ontwikkelaar? Als je dat niet weet, is het antwoord 'nee'.
Het is over het algemeen streng afgeraden zomaar mappen te verwijderen die deel uitmaken van je besturingssysteem of de instellingen hiervan. Neem eerst contact op met Apple of iemand die er echt 100% van af weet voordat je zoiets verwijdert, want het kan het gevolg hebben dat je computer opnieuw geïnstalleerd moet worden.