Kan je Mac OS 'officieel' draaien op een Windows 8 Laptop?

Dus geen thema van Mac OS oid, maar een echte versie installeeren?

(En dat het lekker draait?;))

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hackintoch is je enige legale optie maar hievoor moet je iemand kennen met een mac of er zelf 1 hebben waar je de software kan halen dus dat is opzich ook niet zo handig.

Probeer je dit toch nog succes ermee :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, MAC OSX is heel gesloten. Er zijn van elke hardware component maar bepaalde typen die MAC OSX ondersteunen.

Voor dit besturingssysteem zal je echt een Mac moeten kopen.

Je kan het besturingsysteem wel virtueel draaien in een programma als VMware. Dit werkt alleen biet makkelijk en loopt niet super smooth. En er ontbreken dan toepassingen als de App-store enzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet officieel, maar wel via een legale manier, die Apple niet waardeert. Die manier wordt Hackintosh genoemd.