Hoe maak je een screenshot zonder screenshot-knop op je toetsenbord?

Ik wilde laatst een printscreen op mijn nieuwe laptop maken, maar ik heb deze knop helemaal niet op dit toetsenbord. Is het dan wel mogelijk om een screenshot te maken op deze laptop? Zo ja, hoe doe ik dat?

16.5K

Antwoorden (2)

Je kan het in Windows doen met het knipprogramma. Zet in de zoekbox Knipprogramma of zoek deze op in de balk.
3 jaar geleden
AnnBoo8146
3 jaar geleden
@Castle, ik zou ook het knipprogramma adviseren. Deze zit in Windows onder het startmenu in de map Bureau-accessoires.
Griffin
3 jaar geleden
Of doe Windowstoets + Shift + S
Doe Windowstoets + Shift + S gelijktijdig indrukken, hierdoor wordt het scherm een beetje gedimd en kun je met de muis zelf de uitsnede bepalen van hetgeen je een screenshot wil.