mijn toetsenbord software werkt niet goed

de / zit onder de min knop, de ' zit onder de 0 knop, de = zit onder de vraagteken knop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan is je toetsenbordindeling versprongen van van nederlandse indeling naar VS internationaal of omgekeerd. Sommige websites hebben dit effect wel eens. Erg hinderlijk.

Onder toetsenbord/taal instellingen van je controle paneel kan je dit instellen. Als er op je taakbalk eebn toetsenbord icoontje staat kan je hier ook de toetsenbord indeling aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een aantal keer Ctrl + Shift en elke keer kijken of het al weer klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk de Control-toets in, vasthouden en daarna de Shift-toets indrukken.
Ik heb t zelfde probleem, want dit moet ik ieder keer herhalen bij t opstarten. Nu nog een antwoord van iemand zodat dit maar eenmalig nodig is!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ziet er inderdaad naar uit dat de taalopties niet goed ingesteld staan op uw computer. Dit kunt u aanpassen door naar het configuratiescherm te gaan. Hier kunt u dan kiezen voor Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen. Klik hierna op Toetsenborden wijzigen.

Ik heb hier niks anders staan als het plaatje hieronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd de rechtse ctrl ingedrukt en druk dan op de rechtse shift.
Als dit niet werkt probeer dan: linkse alt ingedrukt houden en dan linkse shift