Ik krijg om de maand post binnen dat ik voor een strip per maand 20 euro moet betalen kan ik het laten stoppen zodat ik niet meer hoef te betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen abonnement hebt op die strip, neem dan contact op met de briefschrijver en vraag hoe het zit.
Als je wel een abonnement hebt op de strip, dan moet je simpelweg je abonnement opzeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een abonnement hebt zul je simpelweg eerst je abonnement moeten uitdienen. Daarna is ie meestal maandelijks opzegbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tuurlijk, zo werkt dat.
Dat hangt ervan af. Als je een abonnement hebt voor een bepaalde tijd (zeg een jaar) dan kun je er in principe tussentijds niet zonder dat het geld kost.

Als dat eerste contract (van, zeg, een jaar) voorbij is, dan kun je ervan af door het stilzwijgend verlengde abonnement op te zeggen. Dat is mogelijk met een maand opzegtermijn.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PLUS