Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Probleem met mijn beeldscherm bij Sims 3 en Zylom games. Hoe verhelp ik dit?

Mijn moeder heeft Sims 3 geïnstalleerd, en als ze het opstart hoort ze het geluid van de Sims wel, maar haar hele scherm wordt eerst licht grijs, dan wit, dan krijgt het verschillende kleuren in één zoals groen, rood, blauw en zo blijft het doorgaan. Als ze dan CTRL + alt + delete doet, werkt het niet en moet ze haar PC uitdrukken anders gaat het niet weg. Hetzelfde geld voor spelletjes van Zylom die je kunt downloaden en dan in groot beeld kan spelen. Weet iemand wat dit misschien kan zijn en hoe het opgelost kan worden? Ik kan niks vinden op internet, omdat ik niet weet hoe je het kunt noemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan van alles zijn, maar als ik het zo hoor, klinkt het alsof de videokaart niet sterk genoeg is voor de spelletjes.

OF de kaart is dus van zichzelf niet sterk genoeg, of hij is onder Windows niet goed geinstalleerd.

Ik weet niet hoeveel kennis je van de computer hebt, maar probeer uit te vinden wat voor videokaart er in de PC zit en dan de laatste driver installeren. Meestal kan dit op nvidia.com of ati.com.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan zijn dat je te weinig schijfruimte hebt, de Sims neemt nog al wat ruimte in beslag, net zoals de spelletje van Zylom.
Dus check eerst even je schijfruimte en haal overtollige ballast weg.
Als dat niet helpt en je hebt wel voldoende schijfruimte dan kan het helpen als je alles verwijderd van de Sims en Zylom en opnieuw installeert.
Heb je te weinig schijfruimte dan een een externe schijf erbij kopen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is gewoon genoeg ruimte, daar ligt het niet aan. Sims is al opnieuw geïnstalleerd en op het account is er op het moment ook geen Zylom spel meer te bekennen, daar ligt het dus ook niet aan... :(
Wat je ook kunt doen is de graphics van het spel lager zetten. Soms help dit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de videokaart kapot

of iets niet goed met de driver

staat de resolutie van het scherm wel goed?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou je hier dan misschien uitleg over kunnen geven?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding