Waar kan ik deze vissenkom in de winkels kopen ergens in de buurt van groningen? (zie link in extra uitleg)

http://www.romantisch-cadeau.nl/info/valentijngifts/silly-vissenkom-aan-de-wand-actie.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
11 jaar geleden
Online bestellen is goedkoper. In een gadget winkel betaal je er tien euro meer voor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er vanaf zien, een vissenkom is heel dieronvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan de link niet openen, maar als dat zo'n halve bol aan de muur is, zou ik het niet doen. Niet schoon te krijgen en plastic word snel lelijk. Om iets in te etaleren of voor een plant ist wel leuk.
Nu maar hopen dat het inderdaad zo'n bol is ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze lijkt me erg klein en dus zielig voor de vis...
Amadea
11 jaar geleden
Het is zo'n ronde bolle kom die je aan de muur hangt. Ergens gelezen dat er slechts 1 of 2 kleine visjes in kunnen. Maar wie zegt dat Pascallie dat wil doen, ze kan er best een ander doel voor hebben?! Plastic visjes bestaan ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik mag het hopen! Een kom is zeker niet geschikt voor vissen!

Antwoorden (1)

Nergens.
Dit soort artikelen zal je alleen bij de desbetreffende website vinden.

Maar let wel, een vissenkom is al kommer en kwel, en nu is deze ook nog eens door de helft.
Dat sommige dingen uberhaupt verkocht mogen worden.
Wil je iets met vissies, koop een aquarium.