Waar kan ik leuke pumps halen in kleine maten 35-36?

Ik heb een erg smalle voet,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Winkels als van Haren, Bristol, Scapino, hebben vaak schoenen met hak of gewoon pumps, ook in kleine maten. Misschien is deze site ook wel handig:
http://www.petitefeet.nl/
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Van haren, axi schoen, bristol, wehkamp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zalando,h&m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Cinderella hebben ze ook leuke pumps in jouw maat :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taft shoes is een winkel waar je veel verschillende soorten en maten kan krijgen in hakken. Het nadeel is dat het vrij duur is over het algemeen. Maar je kunt altijd kijken of wachten tot de uitverkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voer op Google de zoekterm 'schoenen kleine maten' in en je krijgt een heleboel mogelijkheden, om ze te kopen, zowel via internet als in winkels in Den Haag en Amsterdam en nog meer plaatsen. In een aantal winkels vanaf maat 34, in andere vanaf maat 35.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hieronder een uitgebreid artikel met tips en leuke pumpwinkels voor kleine voeten