Rekbaar kaftpapier voor school? Waar is het goedkoop maar wel goede kwaliteit??

Het lijkt mij erg makkelijk en handig. Alleen het is zo duur en ik wil graag iets van rond de €2,- ps. Weet iemand een goede site waar ik het kan kopen? (wel goede kwaliteit)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

V&D good stuff alles wat je nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik en mijn broers komen al jaren bij de schoolcampus, geloof me daar hebben ze kaftpapier of het nou op de site staat of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal al elk jaar m'n schoolzooi bij V&D.

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de winkels hebben ze het nog wel. Maar ik merk dat ze alleen om de grotere boeken mooi zitten, en bij de kleinere (mijn gemiddelde boeken) te los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik wist niet dat het uitverkocht was.
Dresz.nl heb ik mijne vandaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hema had vorige week een folder erover dat je ook zoiets kon winnen of gratis krijgen bij een X bedrag aan boodschappen. Zou even in je papierbak kijken als ik jou was..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
V&D maar er zijn niet veel dingen