Kunnen ex-transseksuele een genitale piercing nemen?

Als een man of een vrouw na de operatieve geslachtsverandering ondergaan heeft, kan men dan nog een genitale piercing nemen? Bijvoorbeeld dat een vrouw een clitpiercing of een man een prins albert kan laten zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dan hangt af van het resultaat van de reconstructie.
Dat pakt toch anders uit dan de " geboren" geslachtsdelen.

Toegevoegd na 14 uur:
De wetenschap is niet zo verfijnd dat men een penis of vagina kan repliceren. Men kan slechts iets produceren wat erop lijkt.