Hoe kom ik het snelst van Amsterdam naar Vlissingen?

Ik moet even iemand zien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Antwoorden (6)

Per automobiel.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk niet op de fiets.

Een straaljager zou het snelst zijn, maar is niet zo praktisch op de korte afstand, dus raad ik een helicopter aan.

Mocht je er geen hebben, probeer dan een auto, motor, óf als laatste redmiddel het openbaar vervoer.
Hoe je dit moet gebruiken vindt je op www.9292ov.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per privé vliegtuig, trein of met de motor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helikopter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is per auto. De trein is een beetje een neverending story, het is een groot deel van het lange traject een stoptrein. Ik heb die rit vorig jaar een keer per trein gedaan, het is een afrader! Zie link voor snelste routeinfo voor de auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
teletransporting! Helaas nog niet mogelijk :( dan is trein vanaf schiphol richting vlissingen.