Waar kan je in Londen normaal ontbijten zonder dat je eieren, witte bonen en spek hoeft te eten? Liefst in de buurt van King's Cross.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Starbuck's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je vraagt naar een continental breakfast krijg je meestal gewoon een broodje en koffie ofzo, niks geen warm eten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zal geen adres geven, maar op erg veel plaatsten kan je een 'continental breakfast' bestellen. Dat is wat wij een normaal ontbijt noemen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk overal wel hoor. Een zogenoemd 'continental breakfast' serveren ze in de meeste tenten wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je geen echt engels ontbijt wil hebben, waarom wil je dan in hemelsnaam naar Engeland? ; )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon geen English breakfast bestellen. Elk fatsoenlijk hotel en zichzelf respecterende eetgelegenheid biedt naast de homegrown vette meuk ook andere ontbijtjes aan. Een Continental bijvoorbeeld.