Geef iets vanuit je hart. Als de relatie echt goed is weet je wat ze waardeert. Meer concreet: sieraden (hoeveel ze er ook van hebben, er kan alstijd wat bij - laat hun zelf kiezen, jij betaalt) parfum (haar vaste merk) verzorgings produkten. Je moet als man uit je normale denken stappen en proberen te denken zoals zij. Kijk goed om je heen wat haar bezig houdt en boeit en geef dan iets wat in die categorie past.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Musical Tarzan stopt bijna, echt echt een aanrader en zou ze fantastisch vinden ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kleding, Tijdschriften, Geurtjes, Dildo's, Weekendje weg, Mini Cooper-s, tuingereedschap. Ligt er een beetje aan waar ze van houdt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sextoys zijn meestal wel lagge :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een strikje erom
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sieraden....altijd sieraden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jezelf met een strikje er om of neem haar ergens mee een dagje uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Korte vakantie. Gewoon haar werk afbellen en haar eventuele overige afspraken cancellen voor de bewuste dagen en 's ochtends aan het ontbijt zeggen: je hebt nog een uurtje om je koffer te pakken, we gaan erop uit!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak eens iets zelf.

Ik heb ooit een houten pentomino gemaakt. Ben totaal geen houtbewerker, maar al zeg ik het zelf... het resultaat was leuk, en het straalt echte aandacht voor de ontvanger uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vermist niemand hier je vriendin kent, noch haar achtergrond, noch haar smaak , stijl, voorkeuren enz enz geef ik je drie gratis tips die het "bijna" altijd doen : van één rode roos tot een dozijn bloed rode rozen,ten tweede : een totaal gepersonifieerd cadeau waar je veel tijd in gestoken hebt (etentje, gedicht) perfekt getimed en geensceneerd en als derde een waanzinnig genereus iets : een ticket naar nieuw-zeeland of een weekend in The Ritz.(en zonder de prijs te vermelden!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dagje sauna met jouw en als je dat niks vind een dagej sauna met haar vriendin.
Boekje bij ANWB met spannende tochtjes. En die dan doen, incl picknick.
Zelf-maak: Een strippenkaart waarop 5 keren ontbijt-op-bed afgevinkt kan worden. Lekker, gezellig en goedkoop. Avondje uit-eten in eigen huis, met kookreceptje van internet.