Op welke plek zou jij niet dood gevonden willen worden?

En waar zou je wel dood gevonden willen worden? Dit naar aanleiding van de uitspraak; "Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden".

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K

Antwoorden (20)

Vaak hoor je zo'n uitspraak als er bijvoorbeeld twee steden zijn die een (gezonde?) rivaliteit hebben. In mijn geval zou ik nog niet dood gevonden willen worden in Ede (Gelderland).

In Parijs lijkt me dan weer een stuk aangenamer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal mijn broertje aangenaam vinden dat jij daar niet gevonden wilt worden;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Want? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is rayonmanager in Ede van het schoonmaakbedrijf van mijn vader. En die krijgt regelmatig het verzoek om een lijk plus de bewuste plaats maar even op te ruimen en schoon te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whoa! Daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen, ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goh ik heb jaren in Ede gewoond en ik moet zeggen dat het allemaal reuze meevalt. Is het ruimen van lijken niet gewoon in een bejaardentehuis? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe. Ach, qua moorden valt het in Ede allemaal best mee. Het gebeurt meer een paar kilometer verderop...
"Wie het kleine niet eert, moet sterven in Weert!"

En nu hoopt deze Roermondse dat er niemand uit Weert op GV zit...*GRIJNZ*

En waar wel? Eigenlijk nog nooit over nagedacht. De laatste keer was in een OK en dat vond ik ook al niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik dood gevonden wil worden is op een mooi strand palmen wit zand met goede vrienden en of familie.
Om me heen
Maar gewoon in bed thuis mag ook hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet dood gevonden willen worden op een plek die ervoor zorgde dat het (vele) jaren duurde voordat ze mij vonden. Het lijkt mij verschrikkelijk om je nabestaanden achter te laten in onzekerheid.

Een plek waar ik gevonden wil worden is op een plek waar ik het fijn heb gehad en gelukkig ben geweest, tot het laatste moment. Waar dit is, is moeilijk te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel: in bed
niet: op het spoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in Vught, omdat: ze dan maandenlang dachten OH ik dacht dat het een verkeersdrempel was! (zo arrogant en bekakt zijn ze hier)
Waar ik wel gevonden zou willen worden zou ik echt niet weten, maar ik las hiervoor een reactie en daar ben ik het helemaal mee eens. Dus maakt niet uit waar, zolang ik maar zsm na overlijden gevonden wordt zodat nabestaande niet zo`n verschrikkelijke lange (onzekere) tijd hoeven te doorstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de operatietafel, terwijl ik daar lag om iets te laten doen aan een kapotte knieschijf. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de plee, zou ik zo sneu vinden voor degene die mij zou vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op een bijeenkomst voor mensen met een bijna dood ervaring...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor de grot van osama binlade!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere plekken:
Op het lokale belastingkantoor, in de struiken voor het huis van mijn knappe buurvrouw, bij de afdeling Vetafzuiging van het ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk zou ik nergens dood gevonden willen worden. Heb het nog best wel naar mijn zin hier op deze aardkloot.

Maar goed, als het dan moet.. Niet in een verzorgingstehuis. Liever in mijn eentje in een hutje op de hei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet: in mijn bed
Wel: op het Zandpad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
overal en nergens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sgrijvvaud;

Op mijn werkplek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderaan een bijlmerflat nadat de politie al mijn harddrugs gevonden heeft en ik uitgegleden ben op het balkon toen ik probeerde te vluchten terwijl mijn buren tegen de politie aan het schreeuwen is dat het hun schuld is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn werk want ze zullen er alles aan doen om me toch weer aan het werk te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste moet ik enorm lachen om dora's reactie! Haha!
Ik zou niet dood willen gevonden in een kerk. Dat lijkt me echt vreselijk ( no offence )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Op welke plek zou jij niet dood gevonden willen worden?"
Een meter verwijdert van mijn buitendeur in mijn afgebrande huis.......diep triest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk voor de ogen van mensen... lijkt me nogal wreed om als laatste aktie allemaal tere zieltjes een trauma aan te doen...

dat terzijde vind ik de uitdrukking "ik zou er nog niet geschilderd willen worden gevonden" een zeer leuke variant op die van de vraagsteller :)