Op welke plek zou jij niet dood gevonden willen worden?

En waar zou je wel dood gevonden willen worden? Dit naar aanleiding van de uitspraak; "Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden".

Weet jij het antwoord?

/2500

Vaak hoor je zo'n uitspraak als er bijvoorbeeld twee steden zijn die een (gezonde?) rivaliteit hebben. In mijn geval zou ik nog niet dood gevonden willen worden in Ede (Gelderland). In Parijs lijkt me dan weer een stuk aangenamer.

"Wie het kleine niet eert, moet sterven in Weert!" En nu hoopt deze Roermondse dat er niemand uit Weert op GV zit...*GRIJNZ* En waar wel? Eigenlijk nog nooit over nagedacht. De laatste keer was in een OK en dat vond ik ook al niets...

Als ik dood gevonden wil worden is op een mooi strand palmen wit zand met goede vrienden en of familie. Om me heen Maar gewoon in bed thuis mag ook hoor

Ik zou niet dood gevonden willen worden op een plek die ervoor zorgde dat het (vele) jaren duurde voordat ze mij vonden. Het lijkt mij verschrikkelijk om je nabestaanden achter te laten in onzekerheid. Een plek waar ik gevonden wil worden is op een plek waar ik het fijn heb gehad en gelukkig ben geweest, tot het laatste moment. Waar dit is, is moeilijk te zeggen.

Wel: in bed niet: op het spoor

Niet in Vught, omdat: ze dan maandenlang dachten OH ik dacht dat het een verkeersdrempel was! (zo arrogant en bekakt zijn ze hier) Waar ik wel gevonden zou willen worden zou ik echt niet weten, maar ik las hiervoor een reactie en daar ben ik het helemaal mee eens. Dus maakt niet uit waar, zolang ik maar zsm na overlijden gevonden wordt zodat nabestaande niet zo`n verschrikkelijke lange (onzekere) tijd hoeven te doorstaan.

Op de operatietafel, terwijl ik daar lag om iets te laten doen aan een kapotte knieschijf. :-)

op de plee, zou ik zo sneu vinden voor degene die mij zou vinden.

op een bijeenkomst voor mensen met een bijna dood ervaring...

voor de grot van osama binlade!

Meerdere plekken: Op het lokale belastingkantoor, in de struiken voor het huis van mijn knappe buurvrouw, bij de afdeling Vetafzuiging van het ziekenhuis.

Eigenlijk zou ik nergens dood gevonden willen worden. Heb het nog best wel naar mijn zin hier op deze aardkloot. Maar goed, als het dan moet.. Niet in een verzorgingstehuis. Liever in mijn eentje in een hutje op de hei.

Niet: in mijn bed Wel: op het Zandpad

overal en nergens!

Ha, die Sgrijvvaud; Op mijn werkplek.

Op mijn werk want ze zullen er alles aan doen om me toch weer aan het werk te krijgen.

Ten eerste moet ik enorm lachen om dora's reactie! Haha! Ik zou niet dood willen gevonden in een kerk. Dat lijkt me echt vreselijk ( no offence )

"Op welke plek zou jij niet dood gevonden willen worden?" Een meter verwijdert van mijn buitendeur in mijn afgebrande huis.......diep triest.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100