Waarom denken veel mensen dat vooral mannen vreemd gaan?

Uiteindelijk hebben die toch ook vrouwen nodig om mee vreemd te gaan? En zoveel single vrouwen zijn er niet die het met een getrouwde man willen doen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
AWM
14 jaar geleden
Wat is daar vreemd aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Antwoordman: Is het volgens jou dan logisch dat er meer mannen vreemd gaan dan vrouwen? Kun je me dan de logica uitleggen?

Het beste antwoord

IK denk dat mannen er met andere mannen eerder over praten ( in het verlengde van je andere vraag : stoer/hoer )
En omdat het nu eenmaal zo is dat mannen eerder sexuele opwinding ervaren en er zodoende mogelijk eerder aan toegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Er zijn meer vrouwen dan mannen op de wereld, dus dan is het vanzelf sprekend dat mannen meer vreemd gaan dan vrouwen omdat mannen meer keus hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is onderzocht, uiteindelijk gaat zo'n 25-30 % van de mannen én vrouwen vreemd, de mannen een beetje meer dan de vrouwen, maar het zou kunnen dat niet iedereen eerlijk heeft geantwoord in het onderzoek ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me al met al een laag percentage...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt ook aan de definitie van vreemd gaan. Als dit bij sex ligt bij het hebben van een vaste partner, krijg je andere resultaten dan bij zoenen en het hebben van een verkering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kwart van de kinderen heeft een andere vader dan ze denken. Je weet wie je moeder is, nooit wie je vader is. Dat kwart wordt ongeveer gevonden in ziekenhuizen over de hele wereld en lijkt dus niet cultureel/geografisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, de drie soorten leugens: gewone leugens, erge leugens, en statistieken. Ik geloof dat die 25% wordt gehaald bij mensen die DNA-onderzoek hebben laten doen. En wie doen dat? Die vermoeden dat papa niet de echte papa is. Dan is 25% wel te verwachten. Van al die mensen die geen DNA-onderzoek laten doen heb je dan geen statistieken. Maar als ik eens rondkijk, en zie hoe de kinderen op papa lijken doorgaans, geloof ik nooit in 25%, want zo zit onze maatschappij iet in elkaar.
Ik heb het wel eens om me heen gezien dat vrouwen een relatie hebben met een getrouwde man, en de man dus vreemdgaat terwijl het voor die vrouw de enige relatie is. Zo'n kerel zegt dan wel dat hij het niet goed heeft in zn relatie en dat hij wil scheiden, maar dat komt er niet echt van..
Eerlijk gezegd denk ik dat er minder mannen zijn die in zo'n afhankelijke positie zouden blijven zitten dan vrouwen. Die zijn dan liever gewoon single.
In de categorie one night stands en slippertjes enzo denk ik dat mannen en vrouwen niet veel voor mekaar onderdoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat als een getrouwde man een one-night stand met een single vrouw wil, hij niet vertelt dat hij getrouwt is. Of hij vertelt dat hij een open relatie heeft. Daarbij hoef je niet getrouwd te zijn om vreemd te gaan. En dan denk ik dat zó'n man zegt dat zijn relatie net over is, dat het niet voor voorstelt e.d. (Dit telt trouwens ook als je de rollen omdraait, dus een getrouwde man met een single vrouw)

Overigens denk ik best dat er mensen zijn die het met getrouwde mensen willen doen, zolang ze hun man/vrouw maar niet kennen.

Volgens mij is uit onderzoek gebleken dat er net wat meer mannen vreemd gaan dan vrouwen, maar ik denk neit dat het verschil groot is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mannen testosteron gedreven zijn en geilheid symbool staat voor een hoge hoeveelheid testosteron. Maar elk weldenkend mens zal begrijpen dat die mannen wel iets moeten hebben om mee vreemd te gaan, ze kunnen niet allemaal bij die ene buurvrouw terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach het is gewoon zo.
heb nu mijn 3e man en heb een oudere dus hopen dat het nu niet gebeurt, maar we weten het hierdoor
http://www.youtube.com/watch?v=ef9CI0qXA3o
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, klopt. Door onze intuïtie WETEN we dat mannen vreemd gaan, maar vrouwen gaan ook vreemd he. Alleen mannen hebben niet zo'n sterk ontwikkelde intuïtie en merken er dus niks van.
Uiteindelijk geeft het geen antwoord op mijn vraag.