Zou jij je relatie beëindigen als je erachter komt dat je vriend/partner/man naar de wallen gaat?

En dan niet alleen rondlopen maar er gebruik van zou maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mij een volkomen raadsel, hoe antwoorden op deze vraag als "geen waardevol antwoord" beoordeeld kunnen worden....

Het beste antwoord

Dat staat voor mij gelijk aan vreemdgaan. Het vertrouwen zal dusdanig beschadigd zijn, dat ik niet weet of ik dit nog op hetzelfde niveau terug kan brengen. Een hoer verkiezen boven iemand die van je houdt, ik denk dat naast het vertrouwen ook mijn zelfvertrouwen een enorme knauw krijgt. Vertrouwen is voor mij essentieel in een relatie, raak ik dit kwijt dan weet ik niet of ik dit weer terug kan krijgen.

Het zal in ieder geval heel, heel erg moeilijk worden. Misschien dat ik het op kan brengen proberen door te gaan, maar ik geef geen enkele garantie dat dit ook werkelijk gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja, acuut!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker weten trouw staat bij mij heel hoog in een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee. er is vast een reden dat hij daar heen gaat...als je tot de kern van dat probleem kan komen..en jullie komen er samen uit en PRATEN. hoeft hij daar hoogstwaarschijnlijk niet meer heen..dus nee. als je relatie je iets waard is vecht je daar voor en een bezoekje aan de wallen mag geen reden zijn om een relatie te beeindigen. een relatie zit toch veel dieper???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst willen weten, waarom hij dat heeft gedaan - was het nieuwsgierigheid? de drang naar iets "verbodens"? eens willen ervaren hoe een "beroeps" het doet ? of het een uitgevoerde fantasie van hem was? of ons sexleven saai of voorspelbaar was geworden? of ik te veeleisend ben, en hij gewoon eens sex wilde zonder op welke manier ook rekening te moeten houden met zijn partner? of dit een experiment was, of dat hij dit vaker heeft gedaan of zou willen doen?

Misschien begrijp ik best, waarom hij het heeft gedaan - één ding is zeker: er zijn geen gevoelens bij betrokken van zijn kant, en geen mogelijke gevoelens van de vrouw bij wie hij geweest is waar rekening mee zou moeten worden gehouden.

Voor mij zou het dus geen reden zijn om onze relatie te beëindigen, wél een teken aan de wand, dat hier aktie ondernomen moet worden om 'íets' te veranderen/verbeteren tussen ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is nieuwsgierig een man of een vrouw?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vrouw, hoezo deze vraag?
Nee hoor, sowieso zou hij me dat zelf vertellen - vooraf als het bezoek gepland is, of direct erna als het in een opwelling was.

Trouw is voor ons niet hetzelfde als seksuele (en zelfs emotionele) exclusiviteit. Als hij een avontuurtje met een prostituee wil, vind ik dat prima. Zolang hij het maar veilig doet.

Nou is de kans groot dat hij niet naar de Wallen zou gaan voor zo'n avontuurtje, vanwege de kans dat je een dame treft die daar niet geheel vrijwillig achter het raam zit. Maar dat is een heel ander issue, ik neem aan dat je vraag daar niet primair om te doen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele open en eerlijk reactie!
Echt wel, relatie over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat zou ik beslist niet tolereren
en dan ben ik blijkbaar niet "genoeg '
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik er ook mee zou stoppen