Is nederland al slachtoffer geworden van een serie moordenaar?

zo ja wie dan en waarom?
de gedachtegang van de serie moordenaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seriemoordenaar#Seriemoordenaars_in_Nederland_.26_Belgi.C3.AB

Het beste antwoord

Wanneer spreek je van een serie-moordenaar?... Bij 20 doden, of al bij 2... En als de man/vrouw wel een seriemoordenaar is, maar bij de tweede moord al gepakt is?
Een slecht biljart-speler heeft ook een moyenne... Hij maakt ook series...

Willem van Eijk is hij een seriemoordenaar... of Koos Hertogs... Lucia de B... Willem van E...
Moet hij in Nederland wonen, of is hij op Nederlands grondgebied actief: Guy Georges...

De gedachtengang van een seriemoordenaar daar vraag je naar... Mag ik dat onbeantwoord laten, ik ben blij dat ik me goed voel en als ik me moet afstemmen op zulk een mens, dan is dat niet prettig, dus pas ik ervoor... Daar zijn profilers voor, dat hoef ik gelukkig niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een chaotisch antwoord op een chaotische vraag. +1:)

Andere antwoorden (1)

Er lopen in Nederland zeer zeker een aantal mensen rond die in serie moorden. Of beter gezegd. Mensen die je kunt inhuren om een ander 'om te laten leggen'. Hiernaast zijn er een select groepje mensen die opdracht geven om een bepaalde familie uit te laten moorden...

Het typische is dat van dat kleine selecte groepje politie en justitie precies weten wat en waar ze opdracht toe hebben gegeven, maar dit niet kunnen bewijzen...

Voor zover ik weet is in Nederland nog geen seriemoordenaar gepakt, zoals je die wel eens ziet in de VS. De meeste die hiervoor in aanmerking komen zijn diegene die aan het einde van de rit de hand aan zichzelf leggen...