Welke kleur past het best bij blond, blauw en bleek?

Blond: haar
Blauw: ogen
Bleek: huid (vrijwel [roze/geel] wit)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Dat hangt er helemaal van af. Zowel mijn zusje als ik voldoen aan de door jou opgegeven criteria. Ik draag vaak zwart en andere donkere kleuren, deze staan mij goed. Mijn zusje ziet er echter uit als een lijk in die donkerder kleuren. Zij heeft meer de lichtere kleuren nodig als beige, lichtblauw e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Rood,
zwart kan ook altijd,
blauw
14 jaar geleden
ik denk dat lindegroen je heel goed zal staan.
ook lila lijkt me goed bij je passen.
ik zou sowieso gaan voor wat zachtere kleuren.
het lijkt me dat harde kleuren je flets doen uitkomen, terwijl zachtere je zullen flatteren.
14 jaar geleden
Pasteltinten passen het best bij dit type.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft leverworst een pasteltint? Bij dat woord denk ik aan lichtblauw, rose, lichtgroen, zachtgeel. Mijn zusje is ook blond met blauwgrijze ogen en draagt veel perzikkleur, oker, paars (zowel licht als donker), alle kleuren blauw en rood in alle tinten.
zwart, staat iedereen goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan een lichte kleur nemen. Beige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
dan word je nog bleker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauw past goed bij je ogen. Mijn levelingskleur is ook blauw (blauwe ogen).
Je zou er de kleurtype-test op los kunnen laten.
Er schijnen diverse types te zijn (lente, zomer, herfst, winter) en daar passen dan weer bepaalde kleuren heel goed, en bepaalde kleuren helemaal niet bij.
Die test kan je hier doen:
http://www.heine-shop.nl/Kleurtype-test/Advies/HeineNL
En vast nog wel op andere websites ook.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij nadere bestudering vind ik deze kleurtest beter:
http://www.schoonheidssalonjenny.nl/schoonheidssalon/home/index.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben even op genoemde sites geweest en heb de tests gedaan. Misschien een goed adviesje rijker?
Beiden hadden de zelfde uitkomst tw: "ik kan geen advies geven. Ga terug...(?)".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had bij de eerste test te weinig keuze. De tweede test gaf als uitkomst dat ik een lentetype ben.
Misschien ben jij een extra moeilijk geval :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb ik dat meer gehoord... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha .... gelukkig heb je gevoel voor humor en dat hebben de meeste moeilijke gevallen niet!
Bij wat je beschrijft zou ik ik voor rood gaan.
Deze kleur, in combinatie met genoemde kenmerken, straalt zelfvertrouwen uit, dus past heel goed bij je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt kleur voor lingerie, dan zou ik voor zwart gaan. Style!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Violet, dan komt je lichte huidskleur ook mooi uit en al helemaal je ogen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
baby blauw i.v.m blauw ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rood, paars of zwart. Heb zelf jaren deze haar en oog kleur combinatie gehad. Rood vond men altijd mooi bij mij staan. Zelf hou ik meer van de donkere kleuren. Zal jou ook mooi staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bois de rose lijkt me mooi, teminste als je een zachte aard hebt.Ben je eerder een flamboyant persoon dan zou ik voor rood kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wit.
dan ziet je huid er ook minder bleek uit doordat wit nog lichter is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens een bruin. Ik ben zelf ook vrij bleek met mijn huidskleur maar het bruine zorgt er voor dat mijn huid iets donkerder lijkt.