een kwart tonglengte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Anatomisch gezien is de clitoris een ingegroeide penis.
Vandaar ook de g-spot, dat is het "einde" van de penis.
En aangezien de g-spot 5/6 cm boven in ingang van de vagina zit, voila!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dit een goed antwoord he!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gadverredamme
0,5 tot 1 cm. Grootte is niet belangrijk. stimulatie werkt beter. En als je 'm niet kan vinden, koop een bril, of beter, vraag het gewoon. Dat mag, tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de valreep wil ik toch nog even reageren. Ik begrijp het nut van de vraag niet. Ik zou zeggen: neem een vriendin en meet 'm op.